Heuréka!

Jak ze startupu vybudovat scaleup

Kniha 382,00 S osobním věnováním.E-kniha 271,00 

Pokud máte zájem o více kusů knihy pro partnery, zákazníky nebo třeba celou obšírnou rodinu, napište mi na tomas@braverman.cz, vymyslíme slevu!

O knize:

MYSLÍTE SI, ŽE VÍTE, JAK ZVLÁDAT RŮST FIRMY? 
Že stačí přidat lidi, procesy a kapitál? Omyl.
Pro skutečné lídry
Pro zakladatele a CEO start-upů
Pro každého zaměstnance, jenž chce něco změnit.

Heureku jsem s kolegy proměnil z lokálního hráče v největší skupinu nákupních portálů střední a východní Evropy.  Z 40 lidí na 550 lidí, z 300 milionů výnosů na 2,3 miliardy, ze dvou zemí na devět, několik akvizicí, integrací atd.
Nebyla to ale procházka růžovou zahradou, často to byl boj, jak se patří! Zažil jsem hezké, ale i těžké chvíle. A taky udělal spoustu chyb!

A právě o tom se dočtete v mé nové knize.

Nechtěl jsem psát další suchou příručku o managementu. Popisuju úspěchy, ale i neúspěchy. Ups and downs. Kombinuju vyprávění o těch deseti letech i s pikantnostmi ze zákulisí s teoretickými částmi, kde najdete know-how o škálování firmy.

Pro koho je určená? Nenechte se mýlit, není jen pro CEOs. Je pro všechny, kdo chce vědět víc o managementu, o škálování a kdo se chce inspirovat v rámci vlastního jobu. Ať už dělá cokoliv.

Knihu mi editoval můj kamarád a markeťák Marek Dobrý. Bez něj by byla kniha o dost horší, nebo by možná vůbec nevznikla. Díky Máro!

Co v knize například najdete?

Přečtěte si ukázku

Napsali o knize:

„Tomáš Braverman přináší neobyčejně otevřený a autentický příběhHeureky – jedné z nejvýznamnějších firem české e-commerce. Kni-ha je cenná nejen jako fascinující pohled do zákulisí jejího růstu,ale i jako praktický manuál pro každého, kdo vede firmu. Oceňujischopnost ze zkušeností vyvodit konkrétní rady a tipy, stejně jakoodvahu přiznat vlastní chyby. Je to inspirativní čtení pro všechny,kteří chtějí pochopit, jak se ze startupu stává scaleup.“

Petr Bena, Vice Chairman of the Board Alza.cz

Česká e-commerce je právem považována za evropskou špičkua exportní artikl. Heureka, jako bezesporu ojedinělý fenomén, v nímá nezastupitelné místo. Když jsem poprvé vzala do ruky tento text,čekala jsem sbírku superlativů o ‚největším marketplace ve středníEvropě, unikátním byznys modelu a neférové konkurenci Googlu‘,které jsem znala zpaměti. Chci to číst? Nee, prolítnu. Velký omyl –neprolítla – začetla se!!! Aha momenty střídají praktická doporučenípro jednotlivé etapy podnikání. Člověk z oboru si najde spoustu vy-užitelných rad, nemusí vždy stoprocentně souhlasit, ale bude vědět,jak je upravit pro vlastní potřeby.Se zájmem jsem prošla celý příběh, protože jsem působila v obo-ru ve stejné době, a to od Heureky nedaleko, s Tomášem jsme bývaliv kontaktu, i občasné obchodní rozepři a znám většinu zmíněnýchkolegů i ikon českého online nebo investičního trhu.Tomáš nabízí poměrně otevřenou a upřímnou zpověď o vzestu-pech i pádech, úspěších i frustraci. Byl u největšího rozmachu českée-commerce a Heureka pod jeho vedením stála uprostřed této dy-namiky jako bezesporu ojedinělý fenomén. Popisuje všechny fázeod živelného růstu po krize a nabízí praktická doporučení v jednot-livých tématech a etapách. I když nemusí být nejchytřejší na světě,rady jsou odžité. Ne každý founder nebo manažer potřebuje filozo-fovat s Talabem a jeho Černou labutí – někdy potěší pragmatickýchpět kroků k výsledku.Kniha je určena pro širší spektrum čtenářů, i když si možná kaž-dý bude hledat tu svou část, ať už jde o vývoj české ecommerce, jejíosobnosti a ikony, život s akcionáři, nebo praktické rady, jak sesta-vit strategii a byznys plán. Ve své knihovně si knížku sice nezařa-dím mezi literární klasiky, nemám ani vzdělávací knihovničku, alezaujme významné místo mezi materiály, kam si chodím pro rady,myšlenky a inspiraci – a to je pro profesní literaturu to nejlepší do-poručení.“

Jitka Dvořáková, CEO CZC.cz a Regionální ředitelka, MALL Group South

Audiokniha se chystá!

1 Kapitola

Lorem ipsum dolor sit amet, sed ut graece tibique definitionem. Nec ex legere quodsi interesset, alii dictas referrentur duo cu.

0:00/0:00

„KNIHA NENÍ JEN TUCTOVÝM MANUÁLEM PRO ŘÍZENÍ ROSTOUCÍ FIRMY, ALE TAKÉ SBÍRKOU INSPIRATIVNÍCH PŘÍBĚHŮ, KTERÉ UKAZUJÍ LIDSKOU STRÁNKU BYZNYSU, PLNOU VÝZEV A ODHODLÁNÍ.“

Více o mně

Už v rámci studií na VŠE jsem začal působit v e-commerce. Nejdříve v rámci společnosti Internet Retail a.s., kde jsem posléze působil v roli CEO pro Slovensko a Polsko. Poté jsem začal vést českou Heureku, kterou jsem s kolegy naškáloval až do dnešní podoby e-commerce lídra v regionu CEE. Nyní působím jako CEO Slevomat Group.